گروه فیدار

فروش قیر صادراتی

فروش قیر صادراتی

فروش قیر صادراتی

فروش قیر صادراتی

فروش قیر صادراتی با کیفیت به مشتریان یکی از اهداف صادر کنندگان قیر ایران می باشد. متاسفانه در سال های اخیر شاهد کاهش فروش قیر صادراتی ایران بوده ایم و دلیل این امر صادرات قیر بدون کیفیت توسط  بعضی از صادر کنندگان بوده که باعث آسیب رساندن به اعتبار قیر صادراتی ایران در بازارهای جهانی شده است. خوشبختانه قدم های موثری جهت جلوگیری از فروش قیر صادراتی بدون کیفیت برداشتته شده است و امید میرود ایران بتواند به زودی جایگاه اصلی خود را در صادرات قیر بدست آورد.

شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان یکی از شرکت های فعال در زمینه صادرات فرآورده های نفتی بخصوص قیر است که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در این عرصه را دارد. شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان همواره کوشیده است تا با تهیه مرغوب ترین قیر صادراتی پالایشگاه های کشور، از جمله پالایشگاه های شیراز، اصفهان و اراک رضایت مشتریان خارجی خود را جلب نماید. از مهم ترین قیرهای صادارتی این شرکت که در بسته بندی های بشکه فلزی صادراتی و یا پلی بگ ارائه می شود می توان قیرهای 60/70 ، 80/100 و 85/100 را نام برد.

عامل دیگری که در کنار مرغوبیت قیر صادراتی دارای اهمیت می باشد، نوع و کیفیت بسته بندی استفاده شده برای قیر صادارتی می باشد، بسته بندی که بتواند علاوه بر حفظ کیفیت قیر به آسانی و با کمترین هزینه جابجا شده و هنگام جابجایی در سیستم حمل و نقل زمینی و دریایی کمترین آسیب را ببیند. شرکت تولید وصنعتی فیدار در زمینه بسته بندی قیر صادارتی نیز گام های مهمی برداشته و اقدام به ایجاد یک واحد بشکه سازی و بسته بندی صادراتی در شهرک صنعتی محمدیه واقع در مورچه خورت اصفهان نموده است. در این واحد تولیدی و صنعتی متخصصان این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز و بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت اقدام به تولید بشکه های فلزی صادراتی مخصوص بسته بندی قیر نموده اند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان می توانید از طریق تلفن، ایمیل و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

تلفن: 02126213068

فکس: 02126213070

ایمیل: info@feedar.co

 

4.2/5 - (12 امتیاز)
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share