گروه فیدار

بسته بندی قیر

بسته بندی قیر

یکی از موارد مهم در صادارت انواع قیر شامل قیرهای 60/70 و 85/100 موضوع بسته بندی مناسب برای این محصول است. بسته بندی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن باید به آسانی جابجا و حمل بشود تا کار صادارت را با مشکل روبرو نکند.

شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان به عنوان یکی از صادر کنندگان قیر ایران با داشتن یک کارخانه ساخت بشکه های صادراتی در نزدیکی شهر اصفهان اقدام به ساخت انواع بشکه های فلزی صادراتی به منظور بسته بندی و صادرات قیر نموده است. شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان به منظور تولید محصولات خود از بهترین و مرغوب ترین ورق های آهن موجود در بازار ایران و بخصوص ورق های فولاد مبارکه استفاده می کند.

بشکه های صادراتی تولیدی در کارخانه فیدار اصفهان براساس نیاز مشتریان در سایزهای مختلف تولید می شود و دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد. از مهم ترین بشکه های صادراتی تولیدی می توان از بشکه های  صادراتی231 کیلوگرمی، 192 کیلوگرمی و 158 کیلوگرمی نام برد.

بشکه های صادراتی بعد از تولید در واحد بشکه سازی به قسمت رنگ انتقال یافته و به رنگ سیاه شیشه ای رنگ آمیزی می شوند و بعد از خشک شدن رنگ، بشکه های صادراتی به واحد بسته بندی منتقل شده و در آنجا بوسیله قیر پر می شوند. مقدار قیر موجود در هر بشکه و وزن خالص و ناخالص محصول با توجه به سفارش مشتریان این شرکت تعیین می شود و بعد از بسته بندی، قیرهای بسته بندی شده در بشکه های صادراتی به بنادر کشور جهت صادرات به دیگر کشورهای جهان ارسال می گردد. ارسال این بشکه های صادراتی می تواند به صورت فله ای و یا بسته شده بر روی پالت انجام شود.

انواع دیگر بسته بندی قیر شامل بسته بندی های پلی بگ و جامبو بگ با توجه به نیاز مشتریان در کارخانه فیدار اصفهان قابل انجام است.

برای آشنایی بیشتر با شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اینجا کلیک کنید و برای برقراری ار تباط با ما اینجا کلیک کنید.

Share
Share