گروه فیدار

صادرات قیر ایران به سراسر جهان

صادرات قیر ایران به سراسر جهان

شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه صادرات مواد نفتی یکی از صادر کنندگان قیر ایران می باشد. شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان همواره سعی نموده با تهیه و بسته بندی مرغوب ترین قیرهای تولید شده در ایران رضایت مشتریان خود را جلب نماید و بتواند نقش مثبتی در حفظ بازار قیر ایران داشته باشد. به همین منظور این شرکت قیرهای مورد نیاز خود از جمله قیرهای 60/70و 80/100 و 85/100 و 30/40 و 40/50 را از بهترین پالایشگاه های ایران شامل پالایشگاه های تهران، تبریز، اصفهان و ارک تامین می کند.

یکی دیگر از موارد مهم در صادرات قیر استفاده از بسته بندی مناسب و با کیفیت است تا بتوان از این طریق رضایت مشتریان را بدست آورد. به علاوه شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان برای تضمین کیفیت محصولات خود با موسسات بازرسی از جمله اس جی اس همکاری نزدیکی دارد و محموله های صادراتی این شرکت توسط موسسات بازرسی کنترل می شود و این شرکت با توجه به نیاز مشتریانش آماده همکاری با سایر موسسات بازرسی می باشد.

نکته دیگر در صادرات قیر بهره گیری از سیستم حمل و نقل روز آمد و موثر است تا بتواند محصولات خریداری شده توسط مشتریان را در موعد مقرر تحویل نماید. به این منظور شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان اقدام به همکاری با بهترین شرکت های باربری نموده تا از نظر امنیت و سرعت تحویل کالا خیال مشتریانش را راحت نماید.

کارخانه بشکه سازی و بسته بندی این شرکت در شهرک صنعتی محمدیه و درنزدیکی شهر اصفهان قرار گرفته است و این کارخانه قادر به تولید انواع بشکه های فلزی صادراتی با ظرفیت های مختلف براساس نیاز مشتریان شرکت بوده و می تواند انواع قیر را بسته بندی و آماده صادرات نماید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت و قیمت محصولات تولیدی شرکت فیدار اصفهان می توانید از طریق تلفن، فکس، ایمیل و یا صفحه تماس با ما، با ما در ارتباط باشید. 

تلفن: 02126213068

فکس:02126213070

ایمیل:info@feedar.co

Share
Share