گروه فیدار

رابطه بین کارایی و قیمت قیر اصلاح شده پلیمری

رابطه بین کارایی و قیمت قیر اصلاح شده پلیمری

رابطه بین کارایی و قیمت قیر اصلاح شده پلیمری

فروش قیر صادراتی، صادرات قیر، تولید بشکه قیر صادراتی، پلی بگ، قیر بشکه ای صادراتی، فیدار اصفهان

رابطه بین کارایی و قیمت قیر اصلاح شده پلیمری

محصولات ضمانت شده ای که از نظر قیمت به‌صرفه باشند می توانند توجه مهندسین بزرگراه را به دست آورند. هزینه مدت طول عمر یا سیکل عمر (life cycle) یک تکنیک بررسی اقتصادی است که به طور فزاینده برای توجیه هزینه های ساخت و ساز و تعمیر و نگه داری استفاده می شود. در این روش همه هزینه ها به عنوان هزینه های پیش بینی نشده و مزایا در طول زمان که جاده نیاز دارد در نظر گرفته می شود (هزینه خالص).

Bitumen80/100, Bitumen Price, Bitumen Export, Drum Production

آقای داونس (Downes) و همکارانش روش هزینه سیکل طول عمر را به عنوان یک روش مؤثر برای مقایسه بین هزینه های قیر نفوذی و قیر اصلاح شده استفاده کرده اند. قیر اصلاح شده Cariphalt DM یکی از مواد اصلاح شده ای است که بررسی شده و با نرخ هزینه های پیش بینی نشده 7 درصد بیش از 20 درصد صرفه جویی را نشان داده است. اگر هزینه های کاربر و هزینه های تصادفی را هم حساب کنیم مقدار صرفه جویی این نوع قیر 45 درصد می‌شود.

اگرچه از گذشته تا امروز کارهای زیادی بر روی اصلاح خواص قیر انجام شده و همچنان هم ادامه دارد و توانسته اند از قیرهای اصلاح شده در بخش های مختلف استفاده کنند گام بعدی این است که صنایع مختلف بتوانند اطلاعات خود را دراین باره به اشتراک گذاشته و تحولی عظیم در این زمینه ایجاد نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share