گروه فیدار

استفاده از سولفور در آسفالت

استفاده از سولفور در آسفالت

استفاده از سولفور در آسفالت

استفاده از سولفور در آسفالت

از سولفور برای اصلاح خواص قیر و آسفالت استفاده می شود. در غلظت نسبتاً پایین 2 تا 3 درصد، سولفور باعث گاهش ویسکوزیته در دمای بالا می شود و باعث راحتی کار با آسفالت داغ و همچنین افزایش مقاومت آن در دمای پایین می شود. به علاوه از سولفور در برخی از قیرهای اصلاح شده با پلیمر به عنوان عامل اتصال دهنده پلیمر و قیر استفاده می شود و باعث افزایش پایداری قیر اصلاح شده در زمان ذخیره سازی می گردد.

غلظت های بالای سولفور باعث کاهش ویسکوزیته آسفالت شده و درنتیجه آن را تقریباً به صورت خودکار فشرده (self compacting) می کند؛ و این اتفاق باعث می شود بتوان از این آسفالت بدون نیاز به غلتک استفاده کرد. به علاوه می توان از این آسفالت برای پر کردن چاله ها بوسیله دست استفاده کرد. هنگامی که مواد سرد می شوند، سولفور اضافی تا اندازه ای حفره های خالی موجود در مواد فشرده را پر می کند. وقتی این مواد سرد می شوند، اصطکاک به وجود آمده بین ذرات در داخل آسفالت باعث پایداری زیاد آن در برابر تغییر شکل می شود و دوام آسفالت بیشتر می شود. بزرگترین نقطه ضعف این نوع آسفالت این است که در دمای بالاتر از 150 درجه سانتی گراد گاز هیدروژن سولفید متصاعد می شود و درنتیجه برای استفاده به دستگاه های مخصوصی نیاز است.

شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان (Feedar Esfahan Manufacturing Co) بیش از دو دهه سابقه فعالیت درزمینهٔ صادرات قیر به صورت بشکه صادراتی و پلی بگ به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان قیر ایران شناخته شده است. این شرکت با داشتن یک کارخانه بشکه سازی و بسته بندی قیر صادراتی توانایی تولید انواع بشکه  صادراتی قیر بر اساس نیاز خریداران قیر ایران را دارد و محصولات خود را در بسته بندی های مورد نیاز خریداران قیر ایران برای آن ها صادر می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت های مختلف سایت دیدن کنید و یا از طریق ایمیل زیر با ما در تماس باشید:

info@feedar.co

asphalt-FeedarEsfahanCo

5/5 - (1 امتیاز)
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share