گروه فیدار

صادرات قیر 60/70

صادرات قیر 60/70

صادرات قیر 60/70

Bitumen Supplier

صادرات قیر

صادرات قیر 60/70

قیر به عنوان یک ماده مهم در صنعت راه سازی و ساختمان استفاده می شود. قیر دارای انواع مختلف ازجمله قیر طبیعی و قیر نفتی می باشد که قیر طبیعی به صورت مستقیم از معادن بدست می آید و به صورت جامد بوده و به گیلسونایت معروف است. نوع دیگر قیر، قیر نفتی است که بیشتر در صنعت راه سازی مورداستفاده قرار می گیرد این قیر از پالایش نفت خام به دست می آید و دارای انواع مختلفی است. دسته بندی قیر نفتی معمولاً بر اساس درجه نفوذ قیر و یا نقطه نرمی قیر انجام می گیرد؛ بنابراین قیرهای نفتی به قیر 60/70، قیر 80/100، قیر 85/100، قیر 30/40 و قیر 40/50 دسته بندی می شود. انواع دیگر قیر شامل قیرهای امولسیونی و قیرهای محلول می باشد که منشأ این نوع قیرها نیز نفت خام است.

پالایشگاه ها و کارخانجات مختلفی در ایران وجود دارند که اقدام به تولید قیرهای نفتی یا همان قیرهای جاده ای می نمایند مانند پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه اراک و آبادان. قیرهای تولیدی در ایران معمولاً به صورت بشکه ای و یا فله به کشورهای مختلف صادر می گردد. شرکت فیدار اصفهان به عنوان یکی از عمده ترین صادرکنندگان قیر ایران توانایی تهیه قیر پالایشگاه های مختلف کشور، بسته بندی و صادرات قیر به سراسر جهان را دارد. شرکت فیدار اصفهان با داشتن یک کارخانه مخصوص بشکه سازی در نزدیکی شهر اصفهان اقدام به تولید بشکه های فلزی صادراتی جدید با ظرفیت های مختلف به منظور بسته بندی قیر نموده است و قیرهای 60/70 و 80/100 صادراتی خود را در این بشکه ها بسته بندی نموده و صادر می نماید.

ازجمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت قیر صادراتی می توان به قیمت نفت خام، قیمت دلار و هزینه بسته بندی قیر اشاره نمود.

اگر قصد خرید، بسته بندی و یا صادرات قیر را دارید می توانید از طریق ایمیل، تلفن و یا صفحه تماس با شرکت فیدار تماس حاصل نمایید.

ایمیل: info@feedar.co

تلفن: 02126213068

5/5 - (2 امتیاز)
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share