گروه فیدار

تولید قیر از زغال سنگ

تولید قیر از زغال سنگ

تولید قیر از زغال سنگ

تولید قیر از زغال سنگ

تولید قیر از زغال سنگ

برای تولید قیر از زغال سنگ ابتدا باید قطران زغال سنگ را بدست آود. از قطران زغال سنگ محصولات زیادی بدست می آید که یکی از آنها قیر است. این قیر به قیر قطران زغال سنگ معروف است. برای بدست آوردن قطران، زغال سنگ را در کوره کک سازی و در درجه حرارت بالا و عدم حضور هوا حرارت می دهند. این کار باعث تقطیر مخرب زغال سنگ شده و سبب خروج گاز از زغال سنگ می گردد. سپس گازهای خروجی را سرد می کنند تا عمل میعان انجام شود و سپس قطران را از محصولات میعان جدا می کنند. باقی مانده زغال سنگ در کوره کک سازی به کربن تقریبا خالص تبدیل می شود. قطران زغال سنگ ماده ای به رنگ سیاه مایل به قهوه ای است که از قیر همگن تر و سنگین تر است.

از قطران حاصل از تقطیر مخرب زغال سنگ نوعی قیر بدست می آید که به دلیل چسبندگی بالا و پایداری زیاد برای پوشش دادن لوله های زیر زمینی استفاده می شود. قیرقطران زغال سنگ هنگام حرارت دادن با افت سریع ویسکوزیته ذوب می شود و دمای ذوب این نوع قیر بستگی به روشی دارد که قیر قطران زغال سنگ با استفاده از آن بدست آمده است.

گروه فیدارفعالیت خودرا ازسال ۱۳۷۷ درقالب یک شرکت بازرگانی بنام فیدارثنا آغازنمود  . بابهره گیری ازتجارب ارزنده طی سالهای گذشته متخصصین این شرکت درراستای صادرات انواع قیر درعرصه بین المللی گام های استواری برداشته اند، به طوری که گروه فیداربااستفاده ازامکانات بسته بندی مدرن خود ازطریق کارخانه تولیدی وصنعتی فیداراصفهان به یکی ازمطرح ترین وفعال ترین صادرکننده های قیر خاورمیانه تبدیل شده است .

امکان ارائه خدمات متنوع درزمینه صادرات قیر بشکه ای ازجمله ساخت بشکه فلزی صادراتی، بسته بندی قیر، بارگیری آن داخل کانتینر یاکشتی واظهار کالا در گمرکات  باعث گردیده تا شرکت فیداراصفهان بعنوان یک منبع قابل اطمینان دربازار بین المللی تلقی گردد .

ایمیل: info@feedar.co

4.5/5 - (4 امتیاز)
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share