گروه فیدار

علت استفاده از قیرهای اصلاح شده پلیمری (قیمت قیر)

علت استفاده از قیرهای اصلاح شده پلیمری (قیمت قیر)

علت استفاده از قیرهای اصلاح شده پلیمری (قیمت قیر)

علت استفاده از قیرهای اصلاح شده پلیمری (قیمت قیر)

در اکثر جاده ها، آسفالت های معمولی به خوبی نقش خود را ایفا می کنند. به هرحال، نیازهای جدید برای جاده ها سال به سال افزایش می یابد. افزایش تعداد وسایل نقلیه صنعتی با لاستیک های بزرگ و افزایش بار روی محور ها عوارض مخرب خود را روی جاده ها دارد و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. برای کمک به مهندسی بزرگراه به منظور مقابله با این چالش، اکنون یک رنج وسیع از آسفالت های اختصاصی بوسیله قیرهای پلیمری اصلاح شده ساخته شده است و یک رنج وسیع از قیرهای اصلاح شده برای آسفالت های معمولی استفاده می شود که همه این ها باعث افزایش کارایی آسفالت در هنگام سرویس می شود. طراحی خوب، مراحل ساخت و تعمیر و نگه داری به موقع جاده ها نه تنها مقاومت در برابر شرایط مختلف را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش ایمنی می شود. به هر حال قسمت هایی از جاده در مقایسه با سایر نقاط فشار بیشتری را تحمل می کنند. بنابراین، این نقاط نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و با وجود حجم بالای ترافیک بر روی جاده ها تعمیر مناطق آسیب دیده کار دشواری خواهد بود، مخصوصا در پل ها، به همین دلیل از قیرهای پلیمری اصلاح شده در تهیه آسفالت استفاده شده تا مقاومت آسفالت را افزایش داده و نیاز به تعمیرات کاهش یابد.

هزینه و مقدار اصلاح موردنیاز آسفالت بستگی به نیاز جاده به نگهداری دارد به عنوان مثال به منظور بهبود متوسط کارایی آسفالت در برابر تغییر شکل می توان از لاستیک بازیافت شده استفاده کرد همچنین سولفور و پلیمرهای ترموپلاستیک می توانند کارایی و مقاومت آسفالت را افزایش بدهند.

شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان درزمینهٔ صادرات انواع قیر ایران فعالیت می کند. ازجمله محصولات صادراتی این شرکت قیر 60/70 و 80/100 است که به صورت بشکه صادراتی و پلی بگ صادر می شود. برای دریافت قیمت قیر می توانید با استفاده از ایمیل info@feedar.co اقدام نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share