گروه فیدار

بسته بندی قیر صادراتی

بسته بندی قیر صادراتی

بسته بندی قیر صادراتی

بسته بندی قیر صادراتی

قیر یکی از مهم ترین مشتقات نفتی است. این ماده که بیشتر در صنعت راه سازی و ساختمان سازی استفاده می شود درپالایشگاه های نفت تولید شده و علاوه بر مصرف داخلی درصد عمده ای از آن به کشورهای دیگر صادر می گردد. قیرهای صادارتی علاوه بر داشتن کیفیت بالا باید دارای بسته بندی مناسب جهت صادرات باشند، بنابراین بسته بندی قیر یکی از نکات مهم در صادرات آن می باشد و شرکت های صادرکننده قیر می کوشند تا از بسته بندی های با کیفیت برای این منظور استفاده کنند.

معمولا بسته بندی قیر به صورت بشکه فلزی صادراتی، پلی بگ و جامبوبگ می باشد. که با توجه به سفارش خریداران قیر این بسته بندی ها تهیه شده و قیر صادراتی بعد از بسته بندی به کشور مقصد حمل می شود. استفاده از بسته بندی های نامناسب و با کیفیت پایین برای صادارت قیر مشکلاتی به همراه دارد. به عنوان مثال در صادارت قیر به صورت قیر بشکه ای اگر درب بشکه ها به خوبی بسته نشده باشد احتمال نفوذ آب به داخل محصول وجود دارد که این امر می تواند در هنگام گرم کردن قیر مشکلاتی را به وجود بیاورد و علاوه بر این کیفیت قیر صادراتی را تحت تاثیر قرار می دهد. از سوی دیگر چون قیرهای بشکه ای به وسیله کانتینر حمل می شود اگر بشکه های صادراتی دارای کیفیت مناسب نباشد و دارای روزنه باشد وقتی کانتینرها در هوای گرم حمل می شوند به دلیل گرمای زیاد قیرها ذوب شده و از طریق روزنه های بشکه به داخل کانتینر وارد می شود که این امر ضررهای اقتصادی زیادی به همراه دارد.

شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین صادر کنندگان قیر ایران، قیرهای صادارتی خود را در بسته بندی های با کیفیت به مشتریان ارائه می دهد و تمام مراحل ساخت بشکه صادراتی و بسته بندی قیر در کارخانه اختصاصی این شرکت به نام کارخانه فیدار اصفهان انجام می گیرد.

ایمیل: info@feedar.co

تلفن: 02126213068

 

4.6/5 - (36 امتیاز)
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share