گروه فیدار

دریافت قیمت انواع قیر صادراتی ایران 80/100،60/70، 40/50 و …

قیر 80/100، 60/70، 40/50 و …  از قیرهای گرید جاده ای یا قیرهای نفوذی هستند. منبع این نوع قیرها یعنی قیرهای نفوذی نفت خام می باشد. کاربرد عمده این نوع قیرها در صنعت راهسازی و به منظور تولید آسفالت است.

همانطور که می دانید آسفالت مخلوطی از مواد معدنی و قیر است، قیر در مخلوط آسفالت باعث چسبندگی مواد معدنی به یکدیگر شده و باعث می شود یک سطح مقاوم بر روی جاده ایجاد شود.

خریداران قیر صادراتی ایران به دنبال خرید قیر با کیفیت و مرغوب می باشند زیرا کیفیت قیر تأثیر زیادی بر عملکرد و عمر روکش آسفالت خواهد داشت و استفاده از قیرهای نامرغوب باعث کاهش طول عمر آسفالت و ایجاد خسارت های فراوان خواهد شد.

معمولاً خریداران قیر با بررسی کیفیت و قیمت قیر مانند قیمت قیر 80/100 به دنبال خریدی هستند که علاوه بر تأمین کیفیت مناسب بتواند از نظر قیمت برای آن ها مقرون به صرفه باشد و به همین دلیل زمان زیادی را صرف جست و جو و بررسی کیفیت و قیمت قیر خواهند کرد.

شرکت تولیدی و صنعتی فیدار به عنوان یکی از فروشندگان و صادر کنندگان قیر ایران همواره کوشیده است تا با کیفیت ترین قیرهای تولیدی در پالایشگاه های ایران مانند پالایشگاه نفت جی و پاسارگاد را برای مشتریان خود تهیه نماید و این محصولات را دربسته بندی های بشکه فلزی صادراتی(بشکه قیر) و یا پلی بگ و به صورت فله یا پالت به فروش می رساند.

خریداران قیر می توانند درخواست های خود را از طریق ایمیل و یا صفحه تماس با ما ثبت نمایند و همکاران ما در بخش فروش در سریع ترین زمان پاسخ درخواست های ثبت شده را ارسال خواهند نمود.

علاوه بر این شما می توانید با بازدید از لینک های زیر اطلاعات بیشتری درباره محصولات ما به دست آورید:

مشخصات قیرهای صادراتی

مشخصات بشکه های فلزی صادراتی

ایمیل: info@feedar.co

تلفن: 02126213068

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share