گروه فیدار

تولید بشکه فلزی صادراتی (بشکه قیر)

شرکت تولیدی و صنعتی فیدار اصفهان با داشتن یک کارخانه تولید بشکه فلزی صادراتی مجهز به مدرن ترین دستگاه های بشکه سازی درزمینهٔ تولید بشکه فلزی صادراتی و بسته بندی قیر فعال می باشد. کارخانه تولید بشکه فلزی صادراتی فیدار با بهره گیری از نیروهای مجرب و استفاده از ورق های باکیفیت، انواع بشکه های فلزی صادراتی با ظرفیت های مختلف را تولید می کند. بشکه های صادراتی تولیدی این کارخانه مناسب برای بسته بندی انواع قیرهای صادراتی بوده و برای بسته بندی و صادرات قیر از این نوع بشکه ها استفاده می شود.

از ویژگی های بشکه های قیر صادراتی تولید شده در شرکت فیدار می توان به کیفیت ورق استفاده شده در تولید بشکه، چاپ لوگو بر روی بشکه و رنگ سیاه و براق بشکه ها اشاره کرد. بشکه های تولید شده در این کارخانه با توجه به نیاز مشتریان با ظرفیت های مختلف تولید می شود. سه نوع بشکه متداول تولیدی در این کارخانه شامل بشکه فلزی صادراتی 231 کیلوگرمی، 192 کیلوگرمی و 158 کیلو گرمی است.

تولید بشکه فلزی صادراتی 158 کیلوگرمی:

ورق استفاده شده برای تولید این بشکه دارای ضخامت شش دهم میلیمتر می باشد، قطر بشکه 50 سانتی متر و ارتفاع آن 83 سانتی متر است. ظرفیت خالص این نوع بشکه قیر 150 کیلوگرم قیر خالص است و وزن بشکه 8/5 کیلو گرم می باشد.

تولید بشکه فلزی صادراتی 192 کیلو گرمی:

برای ساخت این نوع بشکه از ورق های با ضخامت شش دهم میلیمتر استفاده شده، ارتفاع بشکه 98 سانتی متر و قطر آن 50 سانتیمتر است. وزن بشکه 9/5 کیلوگرم بوده و مقدار 182 کیلوگرم قیر خالص گنجایش آن است.

تولید بشکه فلزی صادراتی 231 کیلوگرمی:

به منظور تولید بشکه قیر 231 کیلوگرمی از ورق های با ضخامت هفت دهم میلیمتر یا بیشتر استفاده می شود. ارتفاع این نوع بشکه 98 سانتی متر و قطر آن 57 سانتی متر است. وزن بشکه 11/5 کیلوگرم بوده و مقدار 220 کیلوگرم قیر خالص گنجایش آن است.

رنگ بشکه های قیر تولیدی در کارخانه بشکه سازی فیدار سیاه شفاف است.

برای ارتباط با ما می توانید از تلفن، ایمیل و یا فرم تماس استفاده نمایید.

تلفن: 02126213068

ایمیل: Info@feedar.co

Share
Share