گروه فیدار

واحد تولید قیر

واحد تولید قیر

واحد تولید قیر

کاربرد قیر

تولید قیر

واحد تولید قیر

ماده اولیه تولید قیر وکیوم باتوم است که این ماده از بالای برج وارد می شود. ماده ضروری دیگر برای تولید قیرهای گرید جاده ای هوا است. این هوا به وسیله یک لوله که از بالای برج وارد شده، به داخل برج هدایت می شود. هوا به وسیله لوله تا ته برج آمده و در آنجا از طریق یک سری رینگ که دارای تعداد زیادی روزنه است وارد برج می شود؛ بنابراین جهت ورود وکیوم باتوم به برج تولید قیر از بالا به سمت پایین و مسیر حرکت هوا از پایین برج به سمت بالای آن است. خوراک ورودی به برج دارای دمای 370 تا 400 درجه فارنهایت است. در اثر تماس هوا و خوراک داغ دمای داخل برج به دلیل واکنش اکسیداسیون و کاهش افزایش می یابد. افزایش حرارت خوراک باعث می شود مواد سبک از آن جدا شوند.

هوای ورودی به برج باید عاری از رطوبت باشد بنابر این باید قطرات احتمالی آب داخل هوا گرفته شود و هوای کاملاً خشک به طرف برج ها فرستاده شود.

برج تولید قیر دارای دو خروجی است. یک خروجی قیر تولید شده است که از ته برج خارج می شود. این قیر براساس دما و مقدار هوای ورودی می تواند گریدهای مختلفی داشته باشد. خروجی دیگر OVER HEAD است که شامل بخارات جدا شده از قیر است. این بخارات خود به دو قسمت تقسیم می شود. یک قسمت بخارات گازی است که قابل مایع شدن هستند و به صورت مایع از شیر تخلیه DRAIN خارج می شود و قسمت دیگر بخاراتی است که قابل مایع شدن نیست و به صورت گاز خارج می شود. معمولاً این بخارات را می سوزانند.

قیر تولید شده در برج دارای دمای حدود 500 فارنهایت است. این قیر قبل از ارسال به مخازن و یا قسمت بارگیری باید خنک شود و دمای آن به حدود 350 درجه فارنهایت برسد. برای خنک کردن قیر تولید شده در برج از مبدل حرارتی پوسته، لوله استفاده می کنند. قیر داغ در لوله جریان یافته و در پوسته آب و بخار با فشار زیاد جریان دارد.

گروه فیدار، فروش قیر بشکه ای، قیر پلی بگ و فله، صادرات قیر به سراسر جهان. برای آشنایی بیشتر با گروه فیدار از لینک های زیر بازدید کنید.

ایمیل: Info@feedar.co

درباره گروه فیدار

تولید بشکه فلزی صادراتی

بسته بندی قیر

تماس با گروه فیدار

5/5 - (2 امتیاز)
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share